MZ ES 250/1 Jaskółka

MZ ES 250/1 Jaskółka

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 grudnia 2009

trochę historii

Motocykl ten znalazł się w mojej rodzinie za sprawa wójka Antoniego (Tolka poprostu), który kiedy kupił i wyremontował MZ Trophy, sprzedał ES-kę mojemu ojcu. Tym sposobem do roku 1990 motocykl czynnie uczestniczył w życiu naszej rodziny. Pewnego dnia za sprawa zakupionego 126p (w pięknym popielato-śliwkowym kolorze, podobnym zupełnie do niczego) MZ-ka poszła w odstawkę. Kilka lat stała na działce. Kiedy miałem ok 15lat pomagałem w zmianie altanki z drewnianej (płytowej) na murowana, w zamian za to ojciec podarował mi motocykl. O tak, to było coś! Miałem wtedy naście lat i głowę pełną pomysłów. Zastanawiałem się jak przerobić moja ES-kę żeby była cool. To miał być choppero-podobny wynalazek. Na szczęście zaraz potem wyjechałem do Oławy i z moich planów nic nie wyszło. Minęło kolejnych 15 lat i oto jako (w miarę) dojrzały człowiek postanowiłem odebrać moja własność i doprowadzić ja do stanu dawnej świetności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz